Det har ju alltid varit skönt med ett fotbad i såpa, En del har till och med hällt såpa i stövlarna och traskat runt då fötterna blir så mjuka och fina av vår såpa. Många har använt vår såpa i sin verksamhet inom fotvård då det är allmän känt att den mjukgör och återfuktar. Men när det kommer till lagar och regler så har vi inte kunnat rekommendera vår såpa till kroppsvård då vi gjort en skursåpa ock lyder under Kemikalieinspektionen. Nu har vi fått vår såpa Eu -Certifierad och godkänd av Läkemedelsverket så nu är det fritt fram för oss att tala om hur förträfflig vår såpa är!
Vi har samarbetat i många år med en fotvårdsterapeut i Hudiksvall och hon menar att 1 dl / 10 liter vatten i 10 minuter ger bra förutsättningar för att utföra det arbete med fötterna hon behöver göra.

Din varukorg är tom!